قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی دنیای کسب و کار موفق:
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی دنیای کسب و کار موفق به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی دنیای کسب و کار موفق و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.
قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی دنیای کسب و کار موفق منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی دنیای کسب و کار موفق تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی دنیای کسب و کار موفق اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی:
هنگامی که شما از خدمات فروشگاه اینترنتی دنیای کسب و کار موفق استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت و خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه اینترنتی دنیای کسب و کار موفق ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه اینترنتی دنیای کسب و کار موفق به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و در صورت بروز مشکل به صورت تلفنی) به درخواست شما پاسخ دهد.
سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:
فروشگاه اینترنتی دنیای کسب و کار موفق به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
اطلاعات دریافتی از کاربران شامل تلفن، ایمیل، آدرس به هیچ وجه منتشر نمی شود و نزد فروشگاه اینترنتی دنیای کسب و کار موفق محفوظ خواهند ماند.
اطلاعات مربوط به سایت و اینستاگرام کاربران محافظت می شود و بدون هماهنگی با کاربر منتشر نمی شود.
اسرار کاری کاربران نزد فروشگاه اینترنتی دنیای کسب و کار موفق محفوظ خواهد ماند.
اسامی خریداران محصولات و پکیج ها بدون هماهنگی با کاربر منتشر نخواهد شد.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش:
فروشگاه اینترنتی دنیای کسب و کار موفق به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش و پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.
کاربران در هنگام خرید محصولات و پکیج ها، بایستی اطلاعات را صحیح وارد کنند و حتما شماره تلفن و ایمیل صحیح و معتبر وارد کنند در غیر این صورت پیگیری مسائل بعد از آن با مشکلات فنی مواجه خواهد شد.
کلیه کامنت ها پس از تایید مدیریت منتشر می شوند.
کاربران میبایست سوالات خود را در مورد محصولات و پکیج ها از طریق تماس تلفنی و پیامک و ایمیل مطرح کنند.
هرگونه کپی برداری از محصولات و پکیج ها، غیرقانونی است و پیگرد قانونی دارد.
پشتیبانی در ساعات غیر اداری ممکن است با تاخیر در پاسخ گویی همراه باشد و در ساعات نیمه شب و روزهای تعطیل نیز بهمین صورت خواهد بود.
پشتیبانی تلفنی صرفا در ساعات اداری میسر است و در غیر این ساعات به صورت ایمیل و پیامک انجام می شود.